۵ پاسخ

بمن گفته تا دوسال بعد زايمانت
خلاصه ك همونجا خشك شدم يجورايي از قرص خسته شدم

اهن ‌ومولتی ک دکترمن کفت تا۳ماه بعدزایمان هم بخور

من که از از چهارشنبه دکتر تمام مکمل هامو قطع کرد فقط گفت تا روز آخر آهن بخور

فکر کنم تا بعد از زایمان باید ادامه بدی

حتی بعد از زایمان هم باید بعضی مکمل ها رو خورد. سعی کن بعد از غذا بخوری شون

سوال های مرتبط