۹ پاسخ

بچه منم ۲۸۰۰ بود ۱ ماهگیش ۴ کیلو بود ک وزنه بهداشت ۵۰۰ گرم کمتر نشون داد حالا میگه نه واسه ما درسته کم وزن اضافه کرده باید شیرخشک بدی با اینکه ۴ کیلو بود😑به حرف بهداشت اهمیت نده

نه خوبه

اره خوبه نسبت به وزن تولدش

نه دقیقا دختر منم اینجوری بود ۴۵۰۰ شده بود دکترش و بهداشت گفتن خوب وزن اضافه کرده

نه خوبه عزیزم‌

عزیزم مهم ک سالم باشه نگران نباش ب وزنش

نسبت به وزن تولدش خوبه

بچه من بدنیا اومد ۲۵۰۰. یک ماهگی شد ۴۱۰۰. دو ماهگی شد ۴۹۰۰دکتر گفت زیاد وزن اضاف کرده بهش شیر کمتربده

نه گلم چرا کم

سوال های مرتبط

مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۱۲ ماهگی
مامان آقا رادوین💙 مامان آقا رادوین💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا 🌙 مامان مهوا 🌙 ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی