من پیرهن بلند میپوشم
جوراب بلند رنگ بدن تا زانومیکشم که پاممعلومنباشه
پیرهن بلند با جوراب ساق بلند
من ۳/۴ تا پیراهن گرفتم
برا اینکه پاهام دیده نشه یا میری بیرون باد میشه پیراهن همش میره بالا
جوراب گرفتم تا زانو میاد
من مانتوخنک تا زانو می پوشم با شلوارپارچه ای راسته شلوار و میدم زیرشکمم خیلی راحته اخه من خیلی شکمم ندارم
من پیراهن ساحلی بلند و گشاد با شلوارک زیرش ایقد رااحتم😂همه جا هم همینجورم
ساپورت بارداری بخر
عبا و کاملا زیرش لختم .چون گرمم میشه اما راحت واقعا
من لباسام چون همشون اورسایزن الآنم هنوز سایزمن فقط مشکل شلوار دارم ک با کش راهش انداختم تاالان فک کنم فقط شلوار بارداری بگیرم همین
پیرهن بلند با جوراب تا رو زانو .شومیز یا تیشرت باکسی با شلوار لی بارداری میپوشم یا دامن و کراپ
من دیگلباس بلند میپوشم
یا شورتک میپوشم یا یه شلوارک خیلیی راحت
دیگ اگ ادم بخواد شلوار بپوشه چ کاریه 😮💨
شومیز با شلوار واید بگ
یه پانچ و شلوار بارداری بپوش رااااحت، کش شلوارم میتونی زیر شکمت بزاری اذیت نشی، خنکم هست
لباس بلند خوب ساق پا بپوش
جوراب شلواری مخصوص بارداری خیلییی خوب و راحته
لباس بلند بپوش. اگر خیلی بلنده ساق دست بخر بنداز پات
کوتاه هم بود جورابشلواری مخصوص بارداری هست راحتم هست اازونا بپوش
من چیزی نخریدم همه مانتوهامم تنگ شدن یکی بلند میخوام بخرم برا محرم
عبا، پیراهن بلند یا شومیز دامن میپوشم، زیرش هم یه شلوارک نخی و جوراب بلند، جوراب شلواری گرمه
مني تيشرت بلند و گشاد دارم با شلوار جين بارداري ك ماشلا خيلي خوشگله😅با اون ميپوشم
من لباسای قبل از بارداریم هنوز اندازه ام هست با چادر میپوشم کفتان بپوش با جنس خنک هنوز تا اخر بارداری توی تا بستون به سر میبری
من پیراهن بلند زیرشم جوراب ساق بلند میپوشم گاهی هم شلوار بارداری خریدم اونو با شومیز گشاد میپوشم
من لباس بارداری بلند میپوشم
من این مدل لباسا دارم چند تا بیرون میرم زیرش نه شلوار میپوشم نه تاپ
چون گرمم میشه خیلی همینجوری میپوشم میرم😂
جوراب شلواری مخصوص بارداری بگیر برای زیرش.یا لگ بارداری
من مانتو قبلم هنوز اندازمه
من ک هرچی دم دست بیاد میپوشم
عبا میپوشم ولی بازم همون مشکل ساپورت دارم 😥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.