۲ پاسخ

منم ۴روز دیگه باید برم
دکتر منم گف ناشنا باشی ی ساعت بعدش ی بار دو ساعت بعدش هم ی بار دیگ خون میگیرن

من مرحله اخرش قندم افتاد.اخرشم دکتر گفت یه مرحلش بالاست باید تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری