هم هفته های من کجایید بچه هاتون زیاد. تکان میخورن یاکم؟؟

۱۴ پاسخ

یه روز کم یه روز زیاد متغیره..

اره دقیقا یک روز بیشتر یک روز کم تر

مال من دو روز کم شده نمیدونم چرا🥲

برا من دو روزی میشه کمتر تکون میخوره

برای من ک روانی شدم بس ک تکون میخوره

خواهر مال من صب تاشب درحال لگدزدنه اصلااروموقرارندارع همیشه دارع میزنه😂😂ازچیه

بله مال من خیلی تکون میخوره بچه ها با هم فرق دارن

برای منم دو روز کمتر تکون میخوره

یه روز خوبه یه روز نه

مامان دلانا شما هم هفته ی من بودین یه روزایی نی نی تون زیاد تکون میخورد یه روزایی کمتر؟
من وقتی تکوناش کم میشه خیلی میترسم

یروز زیاااد یروز هیچی😐😐

گاهی خیلی تکون میخوره قند تو دلم آب میشه🤪 گاهی هم کم ، بیشتر شبا موقع خوای تکونش زیاد میشه

شما شکمتون بزرگ شده

یه روزایی خیلی تکون میخوره یه روزایی تنبل میشه کمتر لگد میزنه

سوال های مرتبط

مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی