معمولا سرما خوردگی نیست بینی بچه زیاد کیپ میشه. قطره رینو سالتین تو هر بینی یک قطره بریز و بعد با پوار بینی بکش که بینیش تخلیه شه.
گلم فقط نباید تب داشته باشه اگه تب میکنه نباید بزنی ولی اگه تب نداره مشکلی نداره منم دخترم همینطور بود زدم واکسنش رو
مشکلی نداره
اگه سرماخورده واکسن نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.