۴ پاسخ

معمولا سرما خوردگی نیست بینی بچه زیاد کیپ میشه. قطره رینو سالتین تو هر بینی یک قطره بریز و بعد با پوار بینی بکش که بینیش تخلیه شه.

گلم فقط نباید تب داشته باشه اگه تب میکنه نباید بزنی ولی اگه تب نداره مشکلی نداره منم دخترم همینطور بود زدم واکسنش رو

مشکلی نداره

اگه سرماخورده واکسن نزن

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۴ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۹ ماهگی
مامان امیرعلی وآراد مامان امیرعلی وآراد ۹ ماهگی