من اصلا🫠 چون بشدت منتظر روز زایمانمم
من اون زمان که ۲۳ هفته بودم همش میگفتم کاش ۳۲ بودم الان میگم وای ۳۲ که هنوز کلی راه داره چرا اون زمان دعا میکردم براش😃
کلی باید منتظر شم تا اول مرداد🥲
والا من از روز زایمان تا الان برام انگار یک روز شده
منم عکس اینجوری درست کردم🥺
دیرررررررر خیلییییی دیررررررر
از انتظار خسته شدم
الهیی😍
کپی همن
این سونو برا چند هفتگیشه؟
عزیزم خدا حفظش کنه ماشاءالله بهش❤️❤️خیلی زود بزرگ میشن و ادم همش دلتنگ کوچولوگیاشون میشه🥺🥺❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.