قدمش مبارک باشه عزیزم
منم بعد دوازده سال بچه دار شدم
از اینکه همه می پرسیدن چرا بچه دار نمیشی خسته شده بودم
چون دوست نداشتم کسی بدونه مشکل از همسرمه می گفتم خودم تنبلی تخمدان دارم....
خداروشکر برای این روزهامون
عزیزم
خدا حفظش کنه براتون
منم دقیقا جنگیدم ،حرف شنیدم ،برچسب نازا بودن دادن بهم
و حالا سه ماهه که دارمش
اونوقتی میگفتم چقد زود گذشت انگار تازه دیروز بود که تست بارداری مثبت شد
چرا جنگیدی عزیزم تو که سنت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.