بخیه زایمان طبیعی کی میوفته؟🤔

۳ پاسخ

معمولا مثل اینکه تا ۲۰ روز میوفته

برای من از 20 روز تا 25 روز به بعد رو به خوب شدن بود

سطحیا برا من تا ۱۵ ۲۰ روز افتاد ولی عمقیا نیوفتاده هنوز
بیخیع های پرینه ام ورودی واژن یکم از بیرون یکم از داخل مونده داخلیام نمیدونم جذب شده
قرص اناهیل بگیر بخور من چند روز خوردم ول کردم باز الان دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی