۵ پاسخ

اره ولا گفتی

واینکه هرروز برو حموم هربار رفتی سرویس با اب ولرم شامپو بچه بشور

مال من افتادن یکی مونده من اسپری ترمیمی میزنم زود افتادن و ترمیم شدن خیلی خوبه

تازه برا من داره میفته اول چرک خشک کن نخوردم بخاطر شیرم ولی از بس عذاب میدیدم سه تا خوردم تا خوب شدن

من فکرمیکنم طبیعی زایمان کنم
پیشنهادی دارید شماکه تجربه دارید؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی