کی این بخیه های زایمان طبیعی لعنتی کامل خوب میشه 😕؟

۹ پاسخ

من ۲۳ روزه زایمان کردم همچنان اذیتم از بخیه ها

چون هنش تو رطوبته دیر خوب میشه

اگرتوتشت جَفت مینشستی کمتر۵روزخوب میشدی...ازعطاری میخرن ودستورشم میگن

عزیزم یک ماهم نیست زایمان کردی می خ ای خوب شه یکم صبر داشته باش ۷ لایه پوست شکم می بورن ‌تو سزارین ماوفقط روی شکمم می بینیم این هفت لایه همه بخیه خورده طول می کشه که خوب بشه

باشکل قبلی خدا حافظی کن

شوخی نکن ینی بیشتر از ۲۰ روز طول میکشه؟؟🤧

منم هنوز مونده نیفتاده

طبیعی یکی از بدی هاش هم اینه

تا الان باید خوب می‌شدند

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی