من حس درد و اینا ندارم ولی نیوفتاده هنوز پوستمم به جز تیکه آخر همه جوش خورده
رو خود زخم هیچ وقت ترشح نمی بینیم ولی گاهی اون قسمت رو نوار یه حالت ترشح یا آب زرد پس داده
نمیدونم کی قراره بخیه هام بی افته واقعا
10 روز اول بگذره اگر سر بخیه تو دکترت کوتاه کنه خیلی دردت سبک میشه و ب پوستت تقریبا 15 روز اینا یا 20 روز کم کم میفتن ولی ی حس درد و کشش باهات هست من الان 51 روزه گذشته
سوال منم هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.