سلام
بیمارستان کاشانی زایمان کنم قبلش تشکیل پرونده میخاد؟

۱ پاسخ

اره تشکیل پرونده میخاد ولی اگر قبل ۳۸ بچه به دنیا بیاد میفرستند بیمارستان های دیگه

سوال های مرتبط