۴ پاسخ

دختر من تازه داره یاد میگیره 😁😁😁
وای به دل مادرایی که از اول بچه هااذیتشون کرده

منم هرجا پسرمو بردم چه ختنه چه واکسن چه متخصص اطفال گفتن بچه لجبازیه😐

بعضی از بچه ها همینن‌.پسرمنم همینجوری بود از وقت یرفته تو ۴ماه خیلی بهترشده

ی چیزیش هست حتما

سوال های مرتبط