۷ پاسخ

من از واکسن ی سالگی این مشکلو دارم

منم چند روز پسرم اینجوریه و بی ارومی میکرد از دیروز تبم دیگه کرد بردم دکتر گفت ویروسه

دختر منم دقیقا همینه ب جز شیر لب ب هیچی نمیزنه

ای گفتی دختر من داره دندون درمیاره چیزی نمیخوره ازیت میکنه گریه نغ میزنه خسته شدم از این ورم عادت ماهانه شدم حال ندارم 😭

مثل پسرم من😭😭دیگ کم موند دیونه بشم از دستش

والا منم همین مشکلو دارم هر روز 😭

دهنشو چک کن دندون جدید داره تو راه حتما

سوال های مرتبط