من از واکسن ی سالگی این مشکلو دارم
منم چند روز پسرم اینجوریه و بی ارومی میکرد از دیروز تبم دیگه کرد بردم دکتر گفت ویروسه
دختر منم دقیقا همینه ب جز شیر لب ب هیچی نمیزنه
ای گفتی دختر من داره دندون درمیاره چیزی نمیخوره ازیت میکنه گریه نغ میزنه خسته شدم از این ورم عادت ماهانه شدم حال ندارم 😭
مثل پسرم من😭😭دیگ کم موند دیونه بشم از دستش
والا منم همین مشکلو دارم هر روز 😭
دهنشو چک کن دندون جدید داره تو راه حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.