۶ پاسخ

من رفتم دکترشرکا توی چمران
مشکل یبوست داشتم
هیچجا خوب نشدم وهمش مقطعی بود
اونجاعالی بود وکلاخوب شدم

منم همینطور دکتر خوب میخام !

من بعد چهار تا دکتر عوض کردن رفتم افضل آقایی عالی کار درست

پوراکبر عالیه برای من بعد ۳تا دکتر رفتن پوراکبر مشکلمو تشخیص داد...آندوسکوپی ام کرد خیلی خوب بود

سلام عزیزم از طریق عکس زبانت میتونیم مشکلت و تشخیص بدیم و دارو گیاهی تجویز کنیم تایپیکمو ببین.دوس داشتی روبیکا پیام بذار@Zahra1371zb

روبه روی فارابی

سوال های مرتبط