چجوری دخترمو پستونکی کنم اصلا نمیگیره عوق میزنه

۹ پاسخ

برعکس بده پستونک رو

بعد۴۰روزگی گرفت دخترم
هم بادومی گرفتم هم ارتودنسی دخترم ارتودنسی خورد

من از اطرافیان شنیدم یه کوچولو از قطره آد بمالی سر پستونک بچه کم کم میک بزنه خوشش میاد
ولی خب تجربش ندارم دوست داشتی اینم امتحان کن

مادرشوهرم به پستونک شوهرم مربا زده چند بار تا بچه گرفته . دیگه نمیدونم کارش درست بوده یا نه 😐
ولی عسل نزنی به هیچ عنوان.
خواهرم به زور پستونک رو تو دهن بچش نگه میداشت تا اینکه عادت کرد

حتما واجبه پستونک بدید خوب نمیگیره ندید بچه اذیت نکنید....من بچه اولم تا ۶ماه دادم خیلی پشیمونم چون دیگه کم شیر میخورد وابسته پستونک شده بود ...اما بچه دومم نه شیشه شیر و نه پستونک ندادم عالی بود ....این بچه ام هم پستونک ندا دم بچه آروم تره

پسر منم نگرفت الکی تلاش نکن

پسر منم عوق میزد انقد دادم تا بالأخره موقعه ای گشنه بود میگرفت

دختر منم نگرفت و تا آخرم نه شیشه گرفت نه پستونک

برا منم همینجوری بود نگرفت کلا

سوال های مرتبط