دکتر من انوکسا و آسپرین رو گفت یروز قبل قطع کنم و بعد عمل هم وقتی خونریزی و لکه بینی تموم شد شروع کردم ( حدودا سه روز بعد عمل )
من ساعت ۵ غروب رفتم بستری شدم و فرداش عمل کردم و همون روزم مرخص شدم
فقط بعد اتاق عمل یکم کمرم و زیر دلم درد گرفت که اونم بعد یکی دو ساعت خوب شد
خیلی عمل راحتیه فقط استرس نداشته باش من خیلی میترسیدم ولی همه چی خوب پیش رفت خداروشکر
گروه بارداری در تلگرام @baby1405
سلام خیلی زود سرکلاژ نمیکنی طول سرویکست چنده مگه
اسپرین من دو هفته نخوردم و آنوکسا هم دکترم گفت چون صبح میزنی بزن عملت هم فردا صبحه مشکلی ایجاد نمیکنه ولی انوکسا ببر همراه خودت و اسپرینم همینطور اونجا هر وقت بگن استفاده میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.