۶ پاسخ

کیسه زرده هم بود؟ منم رفتم ساک خالی بود

نگران نباش وایسا سه هفته دیگه برو

هفته ۴ فقط ساک بارداری دیده میشه
سونوی بعدی رو هفته ۷ یا۸ برو که قلبش هم تشکیل شده باشه

زود رفتی منم ۴/۴روز رفتم فقط ساک بود

هفته چهار خیلی زوده

زود رفتی

سوال های مرتبط