نه نکن برو دکتر برات بکشه ممکنه جوش نخورده باشه بدتر میشه
سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp
ماما گفت اصلا نباید دست بزنیم تا خودش بیافته
طول میکشه برامن تا ۴۵ روز بود بخیه اذثت بودم ولی چاره ای نبود بزار خودش میوفته هروقت جاش خوب بشه
میتونیم خودتو با ابو بتادین بشوری یکی از مامانا میگف تاثیر داشته زودافتاده سوزش و دردشم کم کرده
بعد 20 روز نیوفتاد هنوز
من روز ۳۰ فکر میکنم آخری جوش خورده مونده همینجوری😑😑
من دست کاری کردم خون اومد زخم شد
بنظرم خوب ترمیم نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.