سلام برا زردی نوزاد چیکار کنم؟

۶ پاسخ

تند تند شیر بخوره مدفوع تاثیر داره خیلی مدفوع کنه دغع میشه

من دخترم زردی داشت دستگاه فتوتراپی گرفتیم خداروشکر خوب شد

معمولا میگن بچه رو گرم نگیرین لباس خنک تنش کنین خودتون خنکی بخورین

من خودم روزی 2.3 لیوان ترنحبین میخوردم یه کوچولو هم به بچه میدادم. اندازه یک قطره چکون. صبح و شب.
خودت هم آب انار تازه بخور.
(ابمیوه صنعتی نه، اب میوه تازه)

تند تند شیر بده. اگر شیرت کمه شیرخشک بده. اون بچه فقط باید مدفوع کنه تا زردی ها خارج بشن.

و در کل اینکه نگران نباش. توکل کن به خدا

ببر دکتر زیاده فقط فتوتراپی کن بزار دستگاه

ترنجبین بده

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۲ ماهگی