۳ پاسخ

علایم نداشتن ک خوبه من دوست دارم علایم نداشته باشم، هر موقع وقت پریودم میشه علایم دارم و پریود میشم

من آنقدر علائم نداشتم شک کردم چون همیشه قبل پریود خیللللی علائم و درد دارم

من

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری