لابیاپلاستی میگن خیییییییلی درد داره ، با اون خونریزی شدید بعد زایمان و ضعفی که داری اصلا نمیشه، تازه باید هر ساعت بشینی روش بچه شیر بدی
دیگه بذارش وقتی بچه ت یه سالش شد، هرچند به نظر من نیازی نیس من خودم طبیعی زایمان کردم ۶ ماه بعد واژنم عین روز اولش شد
عزیزم بعد زایمان حداقل شش ماه تا یک سال برای هر جراحی باید صبر کنی
از زایمان باید بگذره تا بهتر جواب بده
بعد زایمان نمیشه
شما فکر کن اونجا خودش زخم شده
التهاب داره
تحت فشار بوده
حالا عملم انجام بدن
اون نتیجه ای میخوای نمیگیری
منم میخوام انجام بدم ولی دکترم گفت چند ماه بعد زایمان چون اون موقع خونریزی داریم نمیشه انجام داد
دقیقا باید از زایمان چند ماه بگذره بعد انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.