تا چند هفتگی باید آسپرین رو مصرف کنیم؟
۳۵ هفتگی؟🤔

۶ پاسخ

وارد۳۶شدی دیگه نخور

دکتر من گفت تا ۳۶ هفته بخور

دکترم من گفت 36 هفته کامل، یعنی 35 هفته و 7 روز

ب من گفت 34

من ۳۵ هفته و سه روز دکترم گفت دیگه ننداز قطع کردم

پایان سی و شش هفته دکتر من گفت

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۱۰ ماهگی