دکتر من ۳۶ هفته قطع کرد
من 35 ک کامل شد گفت قطع کن.
دکتر برا چی نوشته اسپیرین رو!!من استفاده نمیکنم با این چندین باره ک میبینم خیلیا مصرف میکنن جریان چیه!!!
به من دکتر گفت تا اول ۳۶هفته بخور بعد قطع کن
من رفتم داخل ۳۶دیگه قطعش مردم دکترم گفت چون سزارینی هستم
به من دکتر گفته تا 36هفته
معمولا اکثر دکترا ۳۶ کامل ک شد قطع میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.