مامانا قرص اسپرین تا چند هفتگی میخورن؟

۷ پاسخ

دکتر من ۳۶ هفته قطع کرد

من 35 ک کامل شد گفت قطع کن.

دکتر برا چی نوشته اسپیرین رو!!من استفاده نمیکنم با این چندین باره ک میبینم خیلیا مصرف میکنن جریان چیه!!!

به من دکتر گفت تا اول ۳۶هفته بخور بعد قطع کن

من رفتم داخل ۳۶دیگه قطعش مردم دکترم گفت چون سزارینی هستم

به من دکتر گفته تا 36هفته

معمولا اکثر دکترا ۳۶ کامل ک شد قطع میکنن

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری