سلام مامانا شما آسپرین بچه رو تا چند هفتگی خوردید؟

۹ پاسخ

۳۶هفته تموم شه

دکترم گفت ۳۷

دکترم گفت تا پایان ۳۶

۳۶ هفته و ۴ روز

دکترم گفت تا 36 هفته باید بخورم

سلام تا ۳۸

دکترم گفت تا ۳۶ باید بخورم

۳۶من دگ قط کزدم

سلام ۳۶

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد