خانوما تا کی قرص اسپرین خوردید؟؟

۱۲ پاسخ

۳۴هفته

شما شبی چند تا میندازین من مث قبل شبی دوتاس نمیدونم برم بش بگم

ب من گفت تا ۳۶ هفته

تا یه هفته قبل زایمان به من گفت بخور

من دیشب تموم شد نمیدونم باز بگیرم یا صبر کنم هفته دیگه ببینم دکتر چی میگه

گفت تا هفته ۳۵ بخور.بعدش نخور

من آخر ۳۵ هفته قطع کرد برام

تااخر هفته ۳۵

35 هفته و ۴روز

ب من گفت 33 بکن 1
36 قطعش کن

دکتر من گفت تا ۳۶ هفته بخورم

دکتر ب من گفت ۳۶هفته

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی