خانومای سزارینی تا کی قرص دوفامد و خوردید؟؟

۴ پاسخ

منم میخورم

قرص دوفامد تو بارداری؟یا بعد زایمان؟

اگ بچت پسره دوفامد نخور بجاش ی پروژسترون دیگ استفاده کن

دوفامد ک اگ سابقه سقط نداشته باشی از ۱۲ هفته باید کم کم‌قط شه

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی