۳ پاسخ

عزیزم ارژی پلاس و با تجویز دکتر میدی یا سرخود اخه زده ۴ سال به بالا

ویتامین دی روزانه ۱۰۰۰باید بخورن ۲۰۰کمه

عزیزم اون شربت که دوزش خیلی پایینه ولی در کل براي بچه های دو سال به بالا دستورش اینه که میفرستن

تصویر

سوال های مرتبط