خانوما پستونک بی بی لند میدم به دخترم خوبه یان

تصویر
۳ پاسخ

منم همینو میدم

منم همینو میدادم
یکی پستونک بی بی لند طرح اونت براش هدیه آورد
از وقتی اونو دادم اینو دیگه نمیگیره
اون کوچیک‌ تر و نرم تره خیلی خوبه بنظرم

اره منم همینو خریدم خیلیا دیدم همینو میدن

سوال های مرتبط