سلام منم برای شستن لباس هاش همینو گرفتم ✨️
این هفته میخوام بشورم
منم همینو خریدم
منم باهمین شستم
اره بوش خیلی خوبهه
بوش عالیه ولی برای چهار یا۵ ماهگی خوبه. کلا همشون بو میدن.
خیلی بو خوش میده. برای روز های اول صابون فیروز بخر
فک میکنم برامنم همینه
اره مشکلی نیس، منم از همین خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.