این مایع خوبه برا اولین بار شستن لباسای نینیم؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام منم برای شستن لباس هاش همینو گرفتم ✨️
این هفته میخوام بشورم

منم همینو خریدم

منم باهمین شستم

اره بوش خیلی خوبهه

بوش عالیه ولی برای چهار یا۵ ماهگی خوبه. کلا همشون بو میدن.

خیلی بو خوش میده. برای روز های اول صابون فیروز بخر

فک میکنم برامنم همینه

اره مشکلی نیس، منم از همین خریدم

سوال های مرتبط

مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد