نه ویار دارم نه تهوع🫥

۱۰ پاسخ

خداتوشکرکن نداری من که حالم خیلی خراب بود از ۶ هفتگی

برای منم از ۹ هفته شروع شد

خوشبحالت😁

منم میخوام برام دعا کن🥺

خوش بحالته ک 😍😂

برو خداروشکر کن😂❤️

منم نداشتم هنوز ندارم

مگ بده😂

و البته ندارمم

منم نداشتم هیچی گل

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری