بهتر ک نداذی هرچی دلت خاس میتونی بخوری
خوشبحالتت
من اخر شش هفته شروع شد تا الانم هست میدونم ادامه دار خواهد بود🫤
منم ندارم😐
خوشبحالت و منی که دارم میمیرم
من فقط یکمحالت تهوع دارم
تا میتونی از این شرایط لذت ببر ، از یکی دو هفته دیگه شروع میشه
خوش به حالتون من پدرم داره در میاااد
منم ندارم و میدونم تا پایان هم نخواهم داشت
غصه نخور از ۸ هفته میگه بگیر که اومد😂
من هنوزم ندارم
کم کم برات شروع میشه😂 غصه نخور خواهر
منکه تا الان دارو مصرف میکنم از ۶ و ۷ هفتگی شروع شده بود
منم ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.