من هنوز نه تهوع دارم نه ویار

۱۲ پاسخ

بهتر ک نداذی هرچی دلت خاس میتونی بخوری

خوشبحالتت
من اخر شش هفته شروع شد تا الانم هست میدونم ادامه دار خواهد بود🫤

منم ندارم😐

خوشبحالت و منی که دارم میمیرم

من فقط یکم‌حالت تهوع دارم

تا میتونی از این شرایط لذت ببر ، از یکی دو هفته دیگه شروع میشه

خوش به حالتون من پدرم داره در میاااد

منم ندارم و می‌دونم تا پایان هم نخواهم داشت

غصه نخور از ۸ هفته میگه بگیر که اومد😂

من هنوزم ندارم

کم کم برات شروع میشه😂 غصه نخور خواهر
منکه تا الان دارو مصرف میکنم از ۶ و ۷ هفتگی شروع شده بود

منم ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری