۴ پاسخ

من سقط داشتم ک تو بیمارستان بودم.. تخت کناریم یه خانوم بود ک ۵قلو شده بود. دو تاش هفته ۱۲ایست قلبی کرده بودن. سه تاشم ۱۸هفته شده بود رحمش باز شده بود همش افتاد ..بیچاره ۲۰سالش بود فقط

من تجربه ای ندارم ولی اگه از نظر جسمی مشکلی نداری ریداکت نکن شاید یه شک به رحم باشه و برای اون دوتا هم خطر داشته باشه ، توی گهواره یه مادر بدنش ضعیف بود دوتا رو ریداکت کرد بعد یه مدت دور از شما طوی رو هم از دست داد ، یه مشاوره با جنین شناس برو راهنماییت کنه

تو مطب شنیدم ینفر انجام داد سع تاشم سقط شد
دوباره ای وی اف کرد دوباره س تا شد

ریداکت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته دوازدهم بارداری
سلام قبل انتقال باید چه کارایی بکنم تا بگیره لطفاً جواب بدین 💚
بگییییید چیکار کنم چی بخورم چی نخورم کسایی که ای وی اف کردین و باردار شدین توروخدا جواب بدین راهنمایی کنید کمک کنید بگید چیکار کنم🙏💕




فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند
آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک شیر خشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک