من سقط داشتم ک تو بیمارستان بودم.. تخت کناریم یه خانوم بود ک ۵قلو شده بود. دو تاش هفته ۱۲ایست قلبی کرده بودن. سه تاشم ۱۸هفته شده بود رحمش باز شده بود همش افتاد ..بیچاره ۲۰سالش بود فقط
من تجربه ای ندارم ولی اگه از نظر جسمی مشکلی نداری ریداکت نکن شاید یه شک به رحم باشه و برای اون دوتا هم خطر داشته باشه ، توی گهواره یه مادر بدنش ضعیف بود دوتا رو ریداکت کرد بعد یه مدت دور از شما طوی رو هم از دست داد ، یه مشاوره با جنین شناس برو راهنماییت کنه
تو مطب شنیدم ینفر انجام داد سع تاشم سقط شد
دوباره ای وی اف کرد دوباره س تا شد
ریداکت چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.