۱۰ پاسخ

من چایی یواشکی میخورم 😂

پسرمن کافیه بفهمه پفک داریم یعنی تا ازش چندتا نخوره بیخیال نمیشه

نوش جان

توش جان وای وای دلم خواست من بیچاره بخاطر حساسست بچم یکسال نخوردم در خد ی دونه خوردم از شیر بگیرمش ی کارتن چیپس و پفک و نون خامه ای گفتم بخره برام اونم با این گرونی 😁😁😁

چقدرم این پفکه خوشمزس😋🤤

😂😂😂😂😂نوش جان

اگ بخوره اسهال میشع نده

عسیسم
درکت میکنم
فک کنم هممون همینیم😅

برا من که میاد پتو رو میده کنار🤣🤣🤣🤣
نوش جونت

مازیتون دزدکی میخوریم 😂😂

سوال های مرتبط