من چایی یواشکی میخورم 😂
پسرمن کافیه بفهمه پفک داریم یعنی تا ازش چندتا نخوره بیخیال نمیشه
نوش جان
توش جان وای وای دلم خواست من بیچاره بخاطر حساسست بچم یکسال نخوردم در خد ی دونه خوردم از شیر بگیرمش ی کارتن چیپس و پفک و نون خامه ای گفتم بخره برام اونم با این گرونی 😁😁😁
چقدرم این پفکه خوشمزس😋🤤
😂😂😂😂😂نوش جان
اگ بخوره اسهال میشع نده
عسیسم
درکت میکنم
فک کنم هممون همینیم😅
برا من که میاد پتو رو میده کنار🤣🤣🤣🤣
نوش جونت
مازیتون دزدکی میخوریم 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.