خانما برای ۳۳ هفته و ۵ روز این وزن خوبه یا کمه؟؟؟لطفا جواب بدید

تصویر
۴ پاسخ

برای من دقیقا ۲۴۰۰ بود

کمه یکم

آره کمه
باید ۲ کیلو به بالا باشه عزیزم

من ۲۲۵۰ بود وزن جنینم
دکترم گفت اگر طبیعی میخوای بزایی با این سرعت رشد وزنی نمیتونی
برای شما اوکیه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی