به همین دلیل آزمایش معتبرترین
اگر نه من خودم اصلا نگاه مارک تست نمیکنم و هیچوقت برام خطا نزده
فقط مهمه ناشتا تست بزنی
بنظر من همه معتبرن
دلیل اینکه یه وقتایی باعث خطا میشن میزان هورمون خانماس
خواهرشوهر من ده روز به موعود زد مثبت بود چون هورمونش بالاس
از اون طرف زندایی شوهرم ۲۰ روز تاخیر پریود داشت تست زد منفی بود بعد چند ساعت نگاهش کرد هاله داده بود و واقعا هم باردار بود
نه برمن هالع داذ پریود شدم 🥺🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.