۵ پاسخ

من خالم باآیودی باردارشد

تا دو هفته تقریبا باید طبیعی هم پیشگیری کنی تا جاش ثابت بشه

والا امروز خانوم تو مطب. دکتر می گفت با iud باردار شده. اگر واقعا دیگه بچه نمیخوای بنظرم دو روش جلوگیری رو باهم داشته باش

شما گذاشتی؟ راضی هستی؟ مارک و قمیتش چقد شد؟

ن دیگ جلوگیری نمیخاد

سوال های مرتبط