مامانا چه شیرخشکی برای بیمارستان بگیرم؟؟

۳ پاسخ

بچه اولم نان دادم تا ده روزی سنگین بود خیلی .دیگه ببلاک دادم خیلی راضی بودم اینو گفتم از بدو تولد بدم

من ببلاک گرفتم

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار و دیان💙🧸 مامان دیار و دیان💙🧸 ۹ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری