برای بیمارستان چه مارک شیرخشکی بگیرم؟؟

۴ پاسخ

ببلاک بگیر .نان خیلی سنگین. من گرفتم پشیمون شدم .خود بیمارستان هم بهم گفت چرا ببلاک یا اپتامیل نگرفتی

من ببلاک گرفتم

اپتامیل گرفتم

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد