بزار همون روز که بچه به دنیا اومد دکتر بهت بگه با توجه به وصعیت بچه
به منم خیلیا میگن بخر بذار تو ساک بمونه بچه گریه کرد بهش بدی
همشونم آپتامیل ۱ پیشنهاد میدن
از داروخونه ها پرسیدم ولی گفتن تموم کردیم یا نداریم
اصلا موندم بخرم نخرم
بذارم تو بیمارستان اگه لازم شد به همسرم بگم بگیره
خلاصه درگیرم😂
اگه لازم باشه توی بیمارستان خودشون شیرخشک میدن ..
من گیگوز گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.