۱۰ پاسخ

من ابتامیل گرفتم با کدملی پدر یا مادر یکی میدن

نان 1

اجازه میدن من شیر نداشتم روزای اول بچه هلاک میشه از گشنگی بهش دادم
آمپتامیل ببر نان سنگینه برا روز اول
آره آزادم میدن داروخانه چرا ندن

تو داروخانه بیمارستان هست دیگه اگر لازم بود میگیری

من اپتامیل گرفتم نان هم گرفتم

من اپتامیل ۱ گرفتم

بیمارستان اجازه نمیده بدی
بنظرم نگیری بهتره منم نگرفتم

اره میدن آپتامیل ۱ بگیر

فک نکنم اجازه بدن ببری با خودت داخل

آره میدن یا آپتامیل ساده بگیر یا نان

سوال های مرتبط

مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی