برای بیمارستان چه شیرخشکی بگیرم ؟

۶ پاسخ

بیمارستان اجازه نمیدن شیرخشک بدی

عزیزم پسرم بستری بود تو بیمارستان به نوزادای که ماماناشون نبودن وشیرخشک میخوردن نان یک
میدادن. منم الان نان یک خریدم میدم

من میخوام‌ اپتامیل ۱ بگیرم هنوز نگرفتم ولی🥲

من ابتامیل گرفتم

من نبردم چون اجازه نمیدن ببری داخل لازم باشه اونجا خودشون دارن میدن به بچه

من گیگوز گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 مامان ِ بَشِــه👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی