برای بیمارستان شیر خشک چه مارک بگیرم؟ی

۶ پاسخ

تو بیمارستان اصلا نمیذارن شیرخشک بدی . منم برای پسرم قایمکی یکی دو قطره میدادیم چون شیر نداشتم .
ولی اپتامیل بهترینه برای بدو تولد

یوروویتال اگه پیدا کردی سبکترین شیر خشک برای بعد تولد

به من چند نفر گفتن ببلاک

تو بیمارستان نمیذارن اصلا شیرخشک بدی

دکتر نپرسیدی. اینجا زیاد گیگوز اپتامیل ببلاک و هیپ ونان و اس ام ای خوندم

دکتر اطفال میاد معاینه میکنه اگه نیاز باشه خودشون میگن بگیرین

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱ ماهگی