چه مارک شیرخشک خوبه بگیرم؟

۶ پاسخ

چرا میخوای از اول شیر خشک بگیری بنظرم از اول به فکر این باش که اولویت با شیر مادر باشه هیچی براش شیر خودت نمیشه

من برای دوتا دخترم گیگوز دادم عالی بود وزن دهیش

نان
بیومیل پلاس
خوبن

شنیوم ببلاک خیلی خوبه

نان و اپتامیل خوبن دیگ بقیشون نمیدونم

نان و اپتامیل خوبن دیگ بقیشون نمیدونم

سوال های مرتبط