سلام دوستان خوبین پستونک با شیرخشک چه مارک بگیرم با تب سنج؟؟؟

۷ پاسخ

شیرخشک تو بیمارستان دکتر واس پسرم نان یک داد ولی بهش نساخت بنظرم شیرخشک با دستور پزشک بده
پستونک هم فعلا بی بی لند طرح اونت بگیر ارزونتره اگر دیدی قشنگ میخوره برند اونت بگیر پسر من پستونک نمیگیره مثلا
تب سنج دیجیتالی گرفتم ولی باز دکتر گفت جیوه ای زیربغل میزارن بگیر اون دقیق تره

پستونک اونت خوبه

تب سنج کانپول خریدم ،خیلی دقیقه،، هم دمای بدن، هم مایعات هم خونه رو اندازه گیری میکنه
پستونک هم اونت ، باتوجه به تجربیات بقیه ،

پستونک نگیری بهتره والا من سه تا بچه اوردم پستونکم خریدم ولی ندادم حتی انگشت خودشونم نخوردن ندی بهتره عادت میکنه بعدا سختت میشه ازش بگیری

من پستونک اونت گرفتم. فعلا تا سایز دو ماه گرفتم حالا نمیدونم بچه استفادش میشه یا ن.

پستونک اونت عالیه

پستونک فریگ دانمارک گرفتم هم بخاطر کیفیت و سلامتش هم ظاهر قشنگش… تب سنج دیجیتال بهم گفتن یا خوبش رو بگیر یا کلا نگیر چون اینا که یکی دوتومنن خیلی خطا دارن… این ساده ها که زیربغل و دهن میذارن دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا ۱ ماهگی
مامان مهرادم💙👶🏻 مامان مهرادم💙👶🏻 ۲ ماهگی