کسی این مارک تب سنج داشته راضی بوده؟
#شیرخشک#زایمان

تصویر
۵ پاسخ

منم همینو خریدم نمیدونم‌خوبه یا نه

من دارم خوبه

منم خریدم‌استفاده نکردم هنوز یسریا میگن خوبه یسریا میگن نه ولی من خریدم‌

اصلا به درد نمیخوره من خریدم پول الکی دادم دمای بدن و محیط اشتباه نشون میده

منم همین مدلو خریدم
ولی نمی‌دونم بعدا چطوری ازش استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان بهارباران عمران مامان بهارباران عمران روزهای ابتدایی تولد