من نوزادی بردم ۲ ماهگیش که عید ۴۰۴ بود خانوادگی رفتیم بعدش ۵ ماهگی بعدش دندون و عکسای اسپرت بعدش یلدا و کریسمس بعدش عید ۴۰۵ یه بارم شهریور میبرم حدودا که تولد خودم و همسرمه باز خانوادگی عکس بگیریم و رادمهر عکسم تابستونی بگیره
من برای یلدا و کریسمس میخوام ببرم میگم عکس ۲ سالگیشم بگیره
من هر سال میبرم برای تولدش، ولنتاین، هالووین، کریسمس، عید نوروز، یلدا ، کلا مناسبت های اینجوری میبرم اتلیه با تم همون مناسبت عکس میگیرم
اخرین بار عید بردمش .
ایشالله ۱۸ماهگی میبرمش
من یبار دوماهگی بردم یبار یکسالگی و یلدا باهم گرفتم خاسنم ببرم گفتم زوده هنوز قیمتا بالاس بمونه برا تولد دوسالگی
من بعد یکسالگی هالووین و یلدا بردم
عید نشد ببرم جنگ بود تولد دوسالگی میبرم باز
من یکسالگی بردم عید نوروز هم بردم
من یک سالگی بردم میخام بعدی رو شب یلدا ببرم
میشه عکس اتلیه یک سالگیشو بفرستی ببینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.