کاش پرتغالی بود حداقل از تو منم دوبار دادم هر دوبارش طعم گلوگز بود خیلی واقعا بده
منم امروز انجام دادم خیلی خیلی شیرین بود تا عصر نتونستم چیزی بخورم 😕🤦🏻♀️
برا من پرتقالی بود بهتر بود از این سفیدهای بدون طعم
منم امروز دادم ازمایششو خدارو شکر دکتر دو مرحلضو نوشته بود برام از این شربتا نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.