بالاخره منم این آزمایشو دادم خیلی تجربه بدی بود🤢
۱۴۰۵/۳/۱۶

تصویر
۴ پاسخ

کاش پرتغالی بود حداقل از تو منم دوبار دادم هر دوبارش طعم گلوگز بود خیلی واقعا بده

منم امروز انجام دادم خیلی خیلی شیرین بود تا عصر نتونستم چیزی بخورم 😕🤦🏻‍♀️

برا من پرتقالی بود بهتر بود از این سفیدهای بدون طعم

منم امروز دادم ازمایششو خدارو شکر دکتر دو مرحلضو نوشته بود برام از این شربتا نداشت

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستیا وفسقلی🥰 مامان ستیا وفسقلی🥰 هفته سی‌ویکم بارداری