۲ پاسخ

دستو پاهاشو بشور با اب ولرم
لباس هم‌کم بپوش تنش نترس تبش میاد پایین

۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه
زودتر از چهارساعتم قطره ندین ضرر داره
یکم پارچه با اب ولرم خیس کن بزار رو سرش
دست و صورت و پاشو بشور داغیش کم میشه
پاراکید بده بهتره خوشمزه ام هست

سوال های مرتبط